سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من پیشواى مؤمنانم و مال پیشواى تبهکاران [ و معنى آن این است که مؤمنان پیرو منند ، و تبهکاران پیرو مال چنانکه زنبوران عسل مهتر خود را به دنبال ] . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 85 آذر 29 , ساعت 9:59 صبح

با سلام

بالاخره بعد از دوسه هفته موفق شدم وارد اینترنت بشم و این دو سه هفته به خاطر امتحانات دیگران(دانش آموزان که ما بزرگترها را هم درگیر انتحاناتشان کردند )  و همچنین به خاطر قطع بودن اینترنت در سر کارم نتوانستم وارد اینترنت بشوم  و درواقع تمام مطالبم که در مورد انتخابات بود  سر دستم باد کردن(البته چیز مهمی از دست ندادید)  دراین مدت با تمام کارهایی که داشتم فرصت خوبی بود تا بتوانم در مورد وبلاگم و برنامه هایی که برای ان داشتم فکر کنم به یک نتیجه هایی هم رسیدم که به امید خدا و با نظرات و راهنمایی های خوب شما سعی می کنم در اینده آن برنامه را داشته باشم . به هرحال از دوستانی که در این مدت به وبلاگ من سر زدند و مجبور شده بودند مطلب تکراری بخوانند عذر خواهی می کنم سعی می کنم با مطلب بیشتر و پر محتواتری جبران کنم . در این مدت اتفافات زیادی افتاد حضور پر شور و غرور افرین مردم کشورمان در پای صندوقهای رای و مالیدن دماغ دشمنان بر روی خاک که جا دارد به همه مردمی که در این انتخابات شرکت کردند و و همچنین عوامل اجرایی برگزاری این انتخابات که واقعا زحمت کشیدند خسته نباشید بگوییم .

همچنین روز وحدت حوزه و دانشگاه را به همه طلاب و دانشجویان و همچنین هفته پژوهش را به همه پژوهشگران علوم اسلامی آنهایی  که همیشه دغدغه ی دین دارند تبریک عرض کنم برای همه شما آرزوی سلامتی و تندرستی و آرزوی موفقیت و پیروزی برای همه شما عزیران  را دارم .

و این شاخه گل را تقدیم به شما عزیزان می کنم .

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ